Garntelling

1/04/2009

Jeg har nettopp veid garnet mitt, det var ikke ille syns jeg- 8370 gram, i tillegg har jeg det som er på pinnene og diverse rester. Jeg anslår at jeg har ca 10 kg liggende, det er jo en dråpe i havet! Altså ingen kjøpestopp =P
Men det skal sies at selv om jeg ikke har så mye garn liggende - iallefall ikke i forhold til andre jeg kjenner- er det jo en fordel å kunne bruke opp noe av det man har før man kjøper nytt...så fra og med nå skal jeg kjøpe kun til planlagte prosjekter, og ellers forsøke å bruke mer enn jeg kjøper!

Planlagte prosjekter er Mariusgenser til meg selv, i første omgang en blå en, og kanskje hvis jeg gidder- en rød en, og så vil Christian ha en Star Trek-genser, det må han selvfølgelig få. I tillegg har Anki ytret ønske om Fanasett til Oliver, så det skal jeg også kjøpe til.

Syns jeg har vært veldig flink!

3 kommentarer:

  1. Det er vældig opmuntrende læsning. Jeg tror at have ca. 5 kg på lager, så vi kan jo roligt shoppe løs :-) Restegarner fra afsluttede projekter udgør mindst 1½ kg og jeg spekulerer i øjeblikket på hvad de skal bruges til.

    KH
    Kirsten

    SvarSlett
  2. Mye spennende du har på pinnene, og jeg er virkelig imponert over alt du har rukket å lage i året som har gått!!
    Godt Nytt År til deg! :)

    SvarSlett
  3. Jeg lurer litt på den Star Trek-genseren ser ut? Sånn som den de har på seg?? Sånn med høy hals?

    SvarSlett