Litt ferdig strikk

1/09/2009

Jeg har strikket litt småprosjekter til meg selv nå i starten av året, og er veldig fornøyd med resultatet:


Thermis modifisert, uten knapper og med en kort ribbekant nede. God og varm, strikket i Drops Merino Extra Fine. Den er allerede i bruk, har ikke fått vasket den en gang. Bildet er fiksa på, da jeg ikke tenkte på å ta av den sorte jakka før fotografering.....



Nok et nydelig bilde, jeg trenger sårt litt sol på kroppen ser det ut til, og her stikker det ut en liten garnstump. Men lua, den er jeg veldig fornøyd med. Mønster hos Garnstudio, to tråder Drops Alpaca, ca 100 gram



Blek, men fattet og fornøyd med hodepryden




Fotografvotter- mønsteret finnes hos Bea, og på Ravelry- der heter hun MyNameisBea. 65 gram Malabrigo merino worsted i fargen lettuce. Herlige votter, dem bruker jeg hver dag!

4 kommentarer:

  1. Takk for titten - du har en fin blogg:-) Og takk for at du viste meg veien til fotografvottene:-D
    God helg!

    SvarSlett
  2. Den thermisen ser altså så herleg ut. Eg er også i gang med eit Extra Merino- strikketøy, nemleg February Lady. Herleg garn å strikke i.

    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  3. Du er ikke den eneste bleikfisen for tiden, hvis det er noen trøst. Fikk solpudder til jul - det burde være hint nok for meg :)
    Knallfine ting du har laget. Jeg vil også stikke thermis!

    SvarSlett