Nøstebarntunika og sokker

1/27/2009





Nok et bilde av rabarbrasokkene i bruk, jeg digger disse fargene og kommer nok til å kjøpe mer om jeg kommer over det....deilige myke er de også, med aloevera i.





Nøstebarntunikaen min er ferdig, oppskrift finnes i boken "Strikk til Nøstebarn". Jeg har strikket str M med pinne 6, og den ble ALT for stor, så jeg blokket den ganske kraftig til den ble på lengde med en kort kjole som kan brukes over tights....veldig fornøyd, den er god og varm. Garnet er noe shetlandsull jeg har kjøpt og blogget om tidligere, Kallerin heter hun som selger det - hun har nettbutikk og en egen Etsybutikk og holder til i Stavanger.



Fargen kommer ikke til sin rett her, den er klarere, mørkere og mye dypere lilla.

1 kommentar:

  1. Den ble kjempefin! Den fargen var så spesiell (og veldig fin!). :)

    SvarSlett