Rabarbra og lakris

1/23/2009


Her får dere et mobilbilde av mine nye blueberry waffle-socks, de ble veldig gode å ha på, men den ene er kortere enn den andre. Dermed beholder jeg dem selv....=P
Mønsteret finnes her, men jeg har strikket denne hælen i stedet for den som står i mønsteret. Mønsteret i seg selv kommer aller best frem på ensfarget garn, men jeg liker det godt fordi sokkene sitter så godt på foten, og så er det enkelt å strikke, man trenger ikke tenke noe videre (bare når man måler skaftet, tydeligvis...)

Sitter på min venninnes nye kjøkken og legger siste finish på teorikapittelet, og siden jeg likevel hadde sokkene på og det var dagslys, tenkte jeg at et dårlig bilde er bedre enn ikke noe bilde....
Ha en god helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. disse så kjempegod ut,og fine farger i garnet:)

    SvarSlett
  2. Herlige sokker! Hvis du kommerinnom hosmeg kan du plukke med deg noe koselig!

    Ha en herlig søndag!

    Klem Vibbedille

    SvarSlett
  3. Takk for en inspirerende og koselig blogg!

    Jeg har en award til deg i bloggen min... :)

    Klem til deg !

    SvarSlett
  4. Flotte sokker med knallfine farger:-)

    SvarSlett
  5. Deilige sokker! Og kjolene? Ja, hvem vet hvem som får dem etterhvert...? Kan bli mange det tydeligvis :-) Fortsetter jeg å strikke sånn blir det nok til hele bygda!

    SvarSlett