Shetland Triangle #10 og lat fotograf

1/13/2009

Jeg strikket nok et sjal i helgen som var, Shetland Triangle går superfort på pinne 5. Brukte 90 gram av shetlandsullen jeg har kjøpt via denne dama , hun er nemlig kona til en av veilederne mine, så da fikk jeg kjøpe garn direkte fra henne. Veldig fornøyd, det var godt å strikke med og ble mykt etter vask. Bildene måtte jeg tukle litt med for å få frem gulfargen riktig, siden jeg ikke gadd å gå ut på den kalde verandaen og rigge meg til med ordentlig kamera....så her får dere en porsjon Photoboothbilder, med vått hår og trøtt tryne und alles:








Alt i alt er jeg meget fornøyd med sjalet mitt, men lurer på en ting; spissene er alltid fine de første dagene etter at jeg har blokket sjalet, men så er de akkurat som de kryper sammen....noen gode tips? Jeg har tenkt å bestille meg et blokkesett, men ikke kommet så langt ennå....

9 kommentarer:

  1. Åååå så fint det ble - og hvilken glad farge du har valgt:-) Riktig et vår/sommersjal:-)
    Ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Lekker sjal, og en riktig bli-i-godt-humør-farge :)

    SvarSlett
  3. Nydelig mønster!
    (Blokking har jeg lite greie på...)

    SvarSlett
  4. Så fint sjal, gult er igrunnen ei fin farge.

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ jeg bare elsker dette sjalet. Holder på med mitt tredje og det blir flere! Nå i mørk lilla Baby Silk DSA.
    Ditt var bare nydelig! Jeg blokker det med vaiere. Trekk ut spissene litt og fest med knappnåler. Takk for tips ang. knapper. Skal kjøpe nye og sy på nytt. Da skal jeg ta ordentlige bilder!! Fikk nytt kamera til jul!
    ellen

    SvarSlett
  6. oi oi oi -
    fantastisk farge for det sjalet!

    SvarSlett
  7. kjempefin sjal!!!

    SvarSlett
  8. Veldig , aldeles nydelig!!

    SvarSlett