Utfordring

1/27/2009

Jeg har blitt utfordret av Merete fra Monstermønster, og dette er hva jeg skal gjøre: Åpne den sjette bildemappa på PC (Mac i mitt tilfelle) eller på nettlagring (Flickr her) og post det i bloggen og fortell om det, deretter skal du utfordre noen andre. Sjette bildemappa mi på Flickr heter "2008 roundup: Hats" og oppsummerer luene jeg strikket i fjor. Sjette bildet får dere her:



Av uviss grunn er det bare 12 kb, jeg fikk ikke til å lage det større heller....men det er iallefall undertegnede på verandaen, med første versjon av "Turn a square"-lua, designet av den irriterende begavede Jared Flood fra Brooklyntweed. Lua fikk noen til jul, husker i farten ikke hvem....

Jeg utfordrer herved Ida!

...og i farten takker jeg samtlige som har gitt meg bloggawarden "Kreativ blogger" og sier unnskyld fordi jeg ikke har postet den eller skrevet om den tidligere...livet har forandret seg en del siden nyttår, og jeg har jo blogget litt, men kanskje noe halvhjertet. Men tusen takk for utmerkelsene til dere....


1 kommentar:

  1. Kul lue! Jeg liker fargene! Du, det der Etsy-greiene - driver du og selger der? Jeg er blitt så ufattelig hekta på Etsy! På å kjøpe altså! Utrolig mange kule ting å få kjøpt! Har kjøpt gaffel/skje-øredobber, jordbærøredobber, seddelklemme, kjøleskapsmagneter.... ja, pluss pluss. Fantastisk butikk og så mange hyggelige selgere! Fant ikke deg som selger, men du burde jo absolutt begynne å tjene penger på alle de fine tingene du lager!

    SvarSlett