Central Park Hoodie

2/22/2009


Central Park Hoodie er endelig ferdig! Det tok sin tid. Jeg er veldig fornøyd, selv om jeg strevde med skuldrene- det ble ikke fint, men jeg orka ikke rekke opp enda ei gang...det får gå. Den kunne vært litt lengre også, men den strekker seg fint. Varm og god, og kjempefin i passformen.
Jeg har brukt pinne 2 og 3, og omtrent 900 gram Sisik fra Dale.



Veldig fornøyd med at fletta går hele veien opp på hetta! Men skal jeg strikke den en gang til, skal jeg skrive om oppskriften så den kan strikkes fra toppen og ned...montering er pyton!

På pinnene ellers har jeg Fanakofta, bolen er ferdig nå, den har fått noen ekstra omganger for å bli litt lengre. Et Shetland Triangle skal gis til mottaker til helgen, så det må ferdigstilles, og ellers ligger Damask og venter, samt et par enkle sokker til lillebror som forøvrig har bursdag i dag- gratulerer så mye =)

Sort-hvittbildet som skulle vært her har jeg glemt å ta....men kanskje jeg finner et seinere.
Ha en fin fastelaven, alle som er innom!


10 kommentarer:

  1. Åh hurra for deg! Litt av en jobb. Vel ser jeg dårlig, men tror det stoppet helt opp da jeg leste "pinne 2"... Kjempefin!
    God søndag til deg og!

    SvarSlett
  2. Den ble bare helt utrolig kjempefin!!! Jeg må nok i gang med en som passer til meg også.

    SvarSlett
  3. Oioi, den var utrolig flott!! Du har vært kjempeflink:) Den satt veldig fint på deg, og fargen passet perfekt.
    Ha en god fastelavn:)

    SvarSlett
  4. Knallfin. har denne på min to do liste også. Tror nesten jeg må begynne nå:-)

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott! Du har virkelig truffet rett med størrelsen også for den satt jo som et skudd på deg! Dette må vel bli et yndlingsplagg vel!?

    SvarSlett
  6. Takk takk =) litt kort, men ellers gull!

    SvarSlett
  7. Nyydelig cardigan!! Du er flink som holder ut med så små pinner:)

    SvarSlett
  8. Den jakken ble kjempe flott! Flott farge, og flettene kommer kjempe fint fram i garnet. :-)

    SvarSlett
  9. Flott utgave av denne jakken! Har lyst å strike en selv en gang i fremtiden:o)

    SvarSlett
  10. Kjempefin jakke - gratulerer :)

    SvarSlett