Evalue og pulsvarmere

2/08/2009


Mønsteret på disse heter Reading Mitts og de er kjappe å strikke. Mine ble litt løse, så jeg tovet dem. Nå er de litt for små, men varmer godt på tur. Jeg har brukt Kauni EQ, fargeskiftene er så langsomme at jeg kun fikk litt orange og litt grønt i hver ende. Godt fornøyd med disse, men neste gang går jeg ned en pinnestørrelse så jeg ikke trenger å tove....




Evalua er kjempelett å strikke og veldig anvendelig, denne er til Trine, venninne av kusina mi som fikk samme lue til jul. Kjapp å strikke, det gikk med omtrent 50 gram Létt-Lopi.


2 kommentarer:

  1. De så kjempedeilige ut, de pulsvarmerne i Kauni... Nydelige farger også:-)
    Har litt på et nøste igjen, kanskje det var en ide å bruke det til slike...
    Ha en koselig dag videre!

    SvarSlett
  2. Flotte pulsvarmere, nydelig farge. Evaluen er en favoritt her også, og tunikaen din er flott!

    SvarSlett