Fargelek

2/17/2009

Jeg tillater meg å sakse denne utfordringen fra Frk.Badegakk:

Bloggeren Koselig har dratt i gang en fargelek på bloggen sin i uken som kommer. Utfordringen går ut på å hver dag (hvis man har mulighet vel og merke...) blogge noe med dagens farge.

Fargene er fordelt slik:
Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grønn
Torsdag - Gul
Fredag - Oransje
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvit


Jeg ligger etter, så her kommer et rødt mandagsbilde og et blått tirsdagsbilde:


Mandagsbildet er hentet fra vis2vas´garnhylle i Værkstedet. Rad på rad med lekre garnkvaliteter, her vevgarn om jeg ikke tar helt feil......




Tirsdagsbildet har jeg tatt fra mammas stue med utsikt over veien og deler av hagen vår. Hun samler på glasskuler, og denne blå er nok en klar favoritt.

I morra kommer noe grønt, det blir moro å jakte på motiver!
Ha en fin uke, og ta gjerne utfordringen med dere i bloggene deres.

3 kommentarer:

  1. Hei. Tok fargelek utfordringen jeg...Blått...en herlig farge etter min mening. Ha en forts fin dag.

    SvarSlett
  2. Morsom utfordring, men jeg tror jeg står over denne gangen :)

    SvarSlett
  3. I love the glass orbs, Pia! I never would have thought to do that. Very pretty!

    SvarSlett