Sort-hvit søndag

2/22/2009


Søndag er dagen for avslapning, og jeg har tilbrakt formiddagen i senga etter en sen natt på jentevorspiel. Det var veldig koselig, men jeg trengte tydeligvis å sove.....frokost ble unnagjort i en fei, og så dro jeg til yngste kusine som nettopp har kjøpt tidenes koseligste leilighet fem minutter herfra. Fastelavnsboller, vafler og kaffe ble fortært, med besøk fra venninner og familie. Resten av dagen har vi tre kusinene strikka og sett litt DVD. Egentlig er det skrivetid, men jeg holder hviledagen hellig i dag og koser meg i stedet med te, sjokolade og "De Udvalgte" på DVD. Senere skal boblekaret og jeg ha en date før det bærer tidlig i seng.

Søndagsbildet står i latskapens tegn- det er tatt med Photoboothkameraet som er innebygd i Macbooken, og tuklet med i iPhoto. Sort tekopp og hvit topp får være godt nok, selv om både kirsebær og negler egentlig er knall rosa...


1 kommentar: