Mother of pearls!

3/14/2009

Bildet er lånt fra Gift Stylish på eBay
Perlemorsknapper er kjempefine og passer til de fleste strikkede plagg, men de koster litt å kjøpe....etter gode tips fra andre strikkevenner har jeg falt for fristelsen å handle noen *kremt* hos Gift Stylish på eBay. Utvalget er godt, og prisen likner ingenting i forhold til å handle lokalt. Jeg får litt dårlig samvittighet nå, man skal jo støtte de lokale nisjeforretninger, men i et i akkurat dette tilfellet holder jeg en knapp- høh- på et løft for den globale økonomien. Sjekk ut butikken hennes her.
Jeg gleder meg til 1200 knapper daler ned i postkassa....

3 kommentarer:

  1. Flott innlegg med eit godt tips som fleire kan drage nytte av:0)

    SvarSlett
  2. jeg føler meg ikke det grann ansvarlig :p

    SvarSlett
  3. Takk for den linken. Er allerede på vei til e-bay!

    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett