Piratvotter/Pirate Mittens

11/18/2009



Jeg har strikket piratvotter til de tidligere sjefene mine, de er et ektepar- og de liker å gå tur. I håndflaten på venstrevotten har jeg strikket inn initialene deres. De fikk vottene i dag da jeg var innom min tidligere arbeidsplass, og jeg håper og tror at de vil bli godt brukt.

Fakta:

Mønster: Pirate Mittens av Hello Yarn
Garn: Rauma Vamsegarn og Cascade 220
Pinner: 3.00, 3.5, 4.00 og 4.5 mm strømpepinner
Modifikasjoner: Jeg byttet ut årstallet i den ene håndflaten med initialene til hver mottaker, og droppet årstall på tomlene. Begge votteparene ble strikket noe lengre enn mønsteret før jeg strikket inn tråd til tommelkile

The pirate mittens are done, and the receivers were happy with their gift!

3 kommentarer:

  1. Så tøffe de ble! Blir garantert satt pris på og brukt. Kan ikke skjønne noe annet. + at de nå har noe ikke alle andre har=D

    SvarSlett
  2. Så tøffe votter!! Super gave til gutter/menn!

    SvarSlett
  3. De var jo helt rå! Virkelig tøffe votter!

    SvarSlett