UFO-oppdatering/ UFO update

11/27/2009

Vel. Jeg er endelig ferdig med Damaskjakken til mamma, men mangler noen få knapper og vil gjerne ha bilde med modell i dagslys, så den posten får dere seinere. Ellers har jeg begynt å sortere UFOer, og lista så sånn ut før jeg begynte:

* Curlicue i Falk-halvferdig, gikk lei fordi jeg strikka feil hele tida
* Dalek-votter i strømpegarn og alpakka- gikk lei fordi jeg glemte å strikke inn tommeltråd. De er rekket opp et stykke, og tommeltråd er strikket inn.
* Mohairsjal i diverse mohair- virket som en god idé da jeg startet, men jeg har strikket mange feil og det er kjedelig...
* Blå sokker i Viking Sportsragg- bare kjedelige...
*Bestemorteppe i Østlandsgarn-mangler garn...

Nå er lista oppdatert, og den ser sånn ut:

*Curlicue- rekket opp, med påminnelse om å ikke begynne på flere tepper da jeg aldri ser ut til å gidde å strikke dem ferdige
* Dalek-votter- strikket noen få omganger, på pinne 2 går det seint, og jeg vurderer å rekke dem opp
* Mohairsjal- på vent inntil videre
* Blå sokker i Viking Sportsragg- ferdige! De skal vaskes og så skal kjæresten få dem =)
*Bestemorteppe i Østlandsgarn-Får ligge til over nyttår, da Nille (som forhandler Østlandsgarnet) plukker vekk julepynten og gir plass til garn i butikken igjen


Ikke så galt- UFOlista teller totalt 3 prosjekter, noe som må sies å være den korteste lista over UFOer jeg noensinne har hatt!

Det eneste prosjektet som teller som WIP (Work In Progress) er Fanakofta, og den er med på Strik

My UFOlist is updated, so far I´ve frogged my Curlicue, knitted a few more rows on the Dalek mittens, finished a pair of blue socks for my boyfriend, and are now stuck with only 3 UFOs: The Grannysquare blanket where I need more yarn, the Dalek mittens which are growing veeeery slowly, and the love/hate-80ies mohairshawl with lots of mistakes....not too bad? Can I start something new now? Yes I can!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar