Liverpool FC sokker

12/14/2009


Siste strikkede julegave er ferdig! Liverpool-sokker til kjærestens 12åring. De er strikket i Viking Sportsragg, str 41, og kjempegode på foten. Jeg brukte et mønster jeg fant på Ravelry til å strikke fuglen, og tegnet bokstavene selv. Ellers er oppskriften veldig enkel, jeg har skrevet notater på Ravelrysiden min hvis noen er interessert.
I have finished my last knitted Christmas present for this year, Liverpool socks for my boyfriends son. Hopefully they fit him! I made a few notes about how I did it on my Ravelrypage

2 kommentarer:

  1. Så stilige sokker!- en drøm for en hver Livepool-fan! Synd jeg ikke husker om det var Liverpool min nevø heier på, eller om det "iaffal ikke DET laget, tante!?!?"...;-) Får kanskje fiske litt...;-)

    SvarSlett
  2. Anonym2/09/2010

    hei :-)
    jeg driver å skal strikke liverpool sokker, å lurte på om du kunne legge ut ett bilde av dette mønsteret? :)
    hvis du gidder det hadde det vært supert. Du kan også besøke meg på www.kkkkristin.blogg.no :)

    SvarSlett