Nøstebarndress/ Nøstebarn jumpsuit

12/06/2009


Oliver er sønnen til min beste venninne, og får jevnlig tilsendt strikkepakker fra tante Pia. Nøstebarndressen strikket i NZ Lammeuld ble godtatt på flekken, selv om den er litt for stor. Ollie begynner i Steinerbarnehage i februar, så da blir dressen god å ha.
Her viser han frem en selvlysende sopp til onkel Ole.



Matchende hals må til!



Tantes mobiltelefon var aller mest stas


Og den selvlysende soppen, selvfølgelig


*skryte, skryte*


Alt i alt en meget vellykket lørdag formiddag med gjevt besøk! Neste prosjekt på pinnene blir ei lue og ei sparkebukse til skjønnasen.

Oliver is my best friends´toddler, and he needed a jumpsuit for when he´s starting kindergarden in February. Pattern from Strikk til Nøstebarn, NZ Lammeuld from 123knit, size 2 yrs.

5 kommentarer:

  1. Kjempefin dress:) For ikke å snakke om modellen!! Jakken til din mor er bare helt fantastisk nydelig, jeg bøyer meg i støvet over arbeidet. Ønsker deg en fin førjulstid:)

    SvarSlett
  2. Flott dress i herlige farger - og for en snuskesøt modell!

    SvarSlett
  3. Kul dress til kul kar!

    Morsomt å se den "live". Har garnet til en slik en liggende klart. Skal bare strikke ferdig teppet til min (foreløpig ufødte)tantegutt først!

    SvarSlett
  4. Så søøøt da :D Du har vært kjempeflink :D

    SvarSlett
  5. Ditt døgn må ha flere timer enn mitt - det må være forklaringen på at du rekker over alt det du gjør !
    Jeg er av de heldige som får anledning til å beskue både modellen og den fantastisk flotte jakken og det gleder jeg meg til.God adventstid Pia. Hilsen Bibba

    SvarSlett