Masteroppgave/Masters thesis

1/16/2010


Dette er grunnen til få oppdateringer på bloggen....jeg er i innspurten av masterstudiet, og skriver som en gal for å rekke innleveringsfristen jeg har satt for meg selv. Denne helgen tilbringer jeg store deler av tiden på universitetet, men det blir litt tid til strikking hjemme likevel. Jeg har ikke noe ferdig å vise frem, men det er flere prosjekter som bare mangler montering og litt finpuss.

This is why I´m not updating as frequently as I used to...I´m almost at the end of my masters degree, and I´m writing this whole weekend to make room for other activities in the following week. In between writing and sleeping, I knit a little, but I don´t have anything finished to show off, though a few projects just needs finishing and blocking.

4 kommentarer:

  1. Lykke til med innspurten!

    SvarSlett
  2. Held og lykke med afslutningen!

    SvarSlett
  3. Håper det går bra med skrivingen :)

    SvarSlett