Vancouver-2010-along

1/26/2010




Nå som jeg sitter og river meg i håret over innspurten av masteroppgaven trenger jeg en gulrot som gjør det enklere å ferdigstille (makk)verket....jeg var med på Ravelympics for et par år siden(?) og i år har jeg meldt meg på Vancouver-2010-alongUformelt.

  For dere blogglesere som ikke er aktive på strikkefora, er Uformelt et strikkeforum, og Vancouver-alongen handler om samstrikk under OL-perioden fra 12.-28.februar.
De ulike idrettsgrenene betegner ulike strikkeoppgaver eller prosjekter. Så langt har jeg meldt meg på i to grener, Aking, der en skal lage sitteunderlag (og den mislykkede, ihjeltovede Mariusgenseren passer perfekt til dette), og Halfpipe, der en skal strikke ei baggy lue. Erfaringsmessig er det veldig fristende å melde seg på i mange grener, men ferdigstillelse av prosjektene hører til sjeldenhetene for min del. Derfor syns jeg at jeg er ganske flink når jeg nå "bare" forplikter meg til to grener. Det hele er bare for gøy, og den sosiale biten som foregår på nett er vel så moro som å strikke og se på OL. Så følg med, følg med- plutselig dukker det opp noen ferdig prosjekter.

2 kommentarer:

  1. Lykke til, jeg står på sidelinjen og heier :)

    Kul ny look forresten! God helg!

    SvarSlett
  2. Så spennende, her skal jeg følge med, ha en kreativ uke!

    SvarSlett