Vancouver-2010-along: Aking-Sitteunderlag

2/16/2010

 
 

Da er Fanakofta ferdig og ligger til tørk, bilder kommer seinere. Den ble helt perfekt!
Første gren i Vancouver-2010-alongen er aking, og det er den tovede Mariusgenseren som skal til pers. Jeg har klippet delene her, etter bildet er tatt ble delene finklippet og vasket så ikke klippekantene skal gå opp. Nå ligger de til tørk og venter på at jeg skal sy langs kantene. Lurer på om jeg skal klippe vekk ribben nede eller bare la det være....spesielt fine blir de uansett ikke, men de fyller sin funksjon. Sitteunderlag er undervurdert!

Mens de tørker har jeg startet på gren nr 2, nemlig Kunstløp, par- det er et par sokker til lillebror som er på pinnene, Sisu på pinne 2.5. Kjedelig, men kjekk tv-strikking.

My Fana cardigan is finished, now I´m knitting away on my olympic project nr 2, socks for my brother in Sisu. The two pieces of felted sweater leftovers are to be finished when dry.

2 kommentarer:

  1. Innom for en inspirasjonstitt! Må finne på noe nytt å strikke, og her er det alltid masse inspirasjon å hente!

    Lykke til med OL-øvelsene!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se Fanakofta di!!! Min ligger fremdeles i dvale på ubestemt tid.. :-\

    Kjempelurt å lage sitteunderlag av kasserte gensere da :~)

    SvarSlett