Bruktkupp og Linnea enda en gang

3/25/2010


Her får dere et litt bedre, modellert bilde av Linneajakken fra forrige innlegg- for anledningen avbildet i prøverommet på Fretex i Østervåg. Det er nesten varmt nok til å gå i shorts ute, iallefall hvis man har strømpebukse og ulljakke til. I dag har jeg heklet kjedemasker langs hele innsiden av halsen, og nå sitter jakken akkurat som jeg vil. 



På Fretex i Østervåg pleier de ha godt kjoleutvalg, men det er ikke alltid jeg finner rette størrelsen. I går var jeg der sammen med en venninne, og butikken var stappfull-og da mener jeg STAPPFULL av kjoler, nesten så det ikke gikk an å "bla" gjennom dem. Himmelrike for en kjoleelsker som meg, og denne herligheten satt som støpt. Til en hundrings! Med et belte i livet blir den ennå finere. Nå må jeg bare strikke meg en matchende cardigan....det får planlegges i påsken.

Fra i morgen har jeg påskeferie, en hel uke i strekk- og det skal bli utrolig deilig. Kjæresten og jeg reiser til Bergen på lørdag for å besøke venner, og søndag flyr vi til Stockholm for noen dagers byferie. Men viktigst av alt- vi skal på Opeth på tirsdagen, de feirer 20årsjubileum (og jeg har vært fan i mer enn 10 av de årene....) og vi har VIP-billetter. Dermed får vi treffe dem *gisp* og får en haug av merchandise i tillegg til at vi får være med på soundchecken. En perfekt påske, spør du meg!

g o d   p å s k e  =)


2 kommentarer:

  1. Hei, hei så flott blogg du har. Masse farger og kreativitet. Likte spesielt godt det heklede etuiet til pinner. Så stilig at jeg kanskje hermer, hvis jeg får lov?
    Fantastisk kjole, helt ultra, super kuuul :o)

    Jeg har sluttet å dra på Fretex. Finner aldri noe. Jeg regner med at det som er verdt å ha går ut omtrent før det er kommet inn :o)

    Fant deg forresten på Uformelt, er splitter ny der

    Cosi

    SvarSlett
  2. Herlig jakke og herlig kjole...Skulle ønske vi hadde hatt Fretex her....Sikkert mange flotte kupp å gjøre der:)

    SvarSlett