Linnea

3/11/2010

Linnea er på pinnene, og det suser avgårde! Oppskriften er velskrevet og god å følge. I tillegg er garnet godt å strikke med, selv om det går med en god del håndkrem underveis. Mønsteret heter Linnea som voksen, og fås kjøpt hos Rasmilla, som yter utmerket service. Det går an å kjøpe jakken som kit med garn og oppskrift, eller du kan kjøpe garn og oppskrift hver for seg. Jeg hadde garn fra før, det er samme shetlandsull som Rasmilla fører, men jeg har kjøpt mitt hos Malsen og Mor. Jeg strikker i Shetland Soft, og fargen heter Coral. Den er litt mørkere enn bildet viser. Jeg strikker str medium på pinne 4, siden vrangmaskene mine blir litt løse. Jakken er prøvd på, og ser ut til å passe fint. 

Ellers går det i hekling, bomullsrestene skal til pers så det blir mange grytekluter i fine farger. Har også et par selbuvotter på pinnene, fra Selbuvotter-boka til Terri Shea. De blir nok liggende en stund...våren er her jo (nesten)! Paperdollsgenseren ligger også på vent, det samme gjør piratlua til kjæresten.

1 kommentar:

  1. Oooo, den ser ut til å bli veldig lekker! Gleder meg til å se den ferdig :)

    SvarSlett