April= WIP Wrestling og loddtrekning!

4/14/2010

Status i WIP Wrestling er ganske god, fire av fem prosjekter ligger til tørk eller til vask, jeg mangler bare bryllupsboleroen for å nå målet mitt om å gjøre ferdig de fem prosjektene fra forrige innlegg!

 Jeg er ganske fornøyd med egen innsats, og vurderte om jeg skulle slenge resten av UFOene med i wrestlinga, men jeg mista helt motet. Så nå har jeg dratt ut pinner og kastet over en lav sko. Resultatet er at jeg sitter igjen med følgende prosjekter på pinnene:

1. Bryllupsboleroen (må bare tilpasses bruden, så er den ferdig)
2. Benjamins voksebody (ligger på kontoret, i tilfelle rottefelle)
3. Oldemorruteteppet (egentlig en UFO, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe mer garn og fullføre det)


Boleroen kommer jeg ikke videre med før bruden er tilbake fra opphold i Nordsjøen, og oldemorrutene ligger pent der de er, så da er spørsmålet hva i huleste jeg skal strikke nå? Jeg har en Space Invaders-genser i kø, men er ikke så lysten på nok en Marius, så den får ligge til over sommeren og det nærmer seg sesong for at mottakeren kan bruke den.
 I mellomtiden har jeg lyst å strikke opp noe av regnbue-Kaunien min, og jeg har enda mer Angora-Tweed som kan brukes. Jeg har leita i køen min på Ravelry, men der var det heller ingenting som fristet.
 Er det ikke typisk-når en endelig har tatt seg sammen og rydda opp i kurver og poser, så fins det ingen inspirasjon?
Hjelp!


Minner samtidig om at det fremdeles er loddtrekning her i bloggen 1.mai, se innlegget lenger ned på siden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar