April= WIP Wrestling og loddtrekning!

4/07/2010

Etter forrige innlegg om alle de nyoppstartede prosjektene mine, har jeg- inspirert av Karen og Birgitte bestemt meg for at April skal være måneden for ferdigstilling av noen av prosjektene mine. April blir travel for min del, jeg skal levere første (ferdige) utkast til masteroppgaven 1.mai, så jeg prøver meg på å ferdigstille 5 av de *kremt* 10 prosjektene jeg har liggende på Ravelry (i tillegg ligger det noen UFOer der også, men de får pent ligge)

 Disse 5 prosjektene skal bli ferdige i løpet av April: 


Prosjekt 1: Hjertelig vest
Babyvest inspirert av Pickles´hjertesett (se innlegg om Startitis lengre ned på siden), strikkes i Angora-Tweed og rester av Shetland Soft og NZ Lammeuld. 







Prosjekt 2: Diamond Rib Lace Bolero
Liten bolero til meg selv, strikkes i Isager Tvinni (tror jeg)





Prosjekt 3 og 4: Torunns bryllupsbolero og sjal
Boleroen hekles i englemasker, men den har jeg ikke bilde av. Sjalet er Shetland Triangle, begge prosjektene strikkes og hekles i Plumet.






Prosjekt 5: Sokker
Strikkes i vis2vas´strømpegarn, til ei venninne

Dette burde jeg vel klare? Jeg har noen større prosjekter på pinnene også, men de får vente. Strikker på et par Skeive sokker nå, og de blir ferdige i dag tror jeg.
Dermed går oppfordringen ut til dere der ute-finn frem uferdige prosjekter og heng dere på WIP Wrestling!

Jeg har en liten konkurranse på gang også, og premien er denne boka:
Men´s Knits av Erika Knight


 I tillegg kommer det en liten overraskelse eller to sammen med boka. Legg igjen en kommentar til dette innlegget, så er du med i trekningen. Jeg blir veldig glad hvis du linker til innlegget i bloggen din også, skriv i så fall det i kommentaren din. Jeg trekker ett lodd per kommentar, hvis du linker til innlegget får du to lodd.

Jeg trekker en vinner 1.mai =)

18 kommentarer:

  1. Absolutt ingen dum idé det der... Selv hadde jeg sikkert hatt godt av et par wrestlingrunder med meg selv og strikketøyene mine... menne... jeg vet ikke helt om jeg har utholdenheten til det...
    Bør kanskje legge meg i trening=P
    Spennende bok du har der! Erika Knight er utrolig flink! Har 3 Harmony guides som hun har satt navnet sitt på!

    Jeg er forresten veldig spent på den hjertevesten du strikker!=D

    SvarSlett
  2. Kjempeidé!! Men jeg er så himla dårlig på fullføring av wip'er at jeg tror du må sitte på skuldra mi om det skal bli noe scwhung over meg...men jeg skal ha deg i bakhodet når jeg kanskje fullfører ett eller annet :) Gleder meg til å se den bryllupsboleroen din.

    SvarSlett
  3. Hei flittiglise! Vil gjerne være med på loddtrekning, men tror det er best jeg holder meg unna WIP Wrestling... Har bare lyst å begynne på nye prosjekt jeg :) Lykke til!

    SvarSlett
  4. Heisann Frk.Snupp...jeg henge med paa WIP wrestling, og skal legge inn en link til deg ogsaa jeg:) Lykke tilo med wrestliga

    SvarSlett
  5. Jess, dette er jeg med på! Jeg har mer enn nok på pinnene om dagen, så jeg kan godt få litt ferdig. Har skrevet opp 5 ting som skal bli ferdig av pinner og så skal COP bli ferdig. Linket til deg i bloggen min.

    SvarSlett
  6. Lykke til med WIP-ene, og ikke minst med masteren!

    Selv er jeg seriemonogam, så det holder stort sett med ett strikketøy om gangen, og så en håndfull UFO-er i skuffen.

    SvarSlett
  7. Hei du! Jeg vil gjerne være med på loddtrekning, men ikke på WIP wrestling. Er nemlig så nybegynt strikker at jeg fortsatt fullfører prosjektet før jeg begynner på neste =P

    SvarSlett
  8. Detta greier du!! Heia heia

    SvarSlett
  9. Oy her var det masse fint på pinnene!!

    SvarSlett
  10. Jeg "wrestler" i vei med min uferdige prosjekter og håper å komme i mål... Du er jo en racer så du blir helt sikkert ferdig, STÅ PÅ :-))

    SvarSlett
  11. Det breder sig som ringe i vandet, dette wip wrestling!
    Held og lykke med din kamp! Det er nogle dejlige projekter, du har gang i ;)

    Kh Karen

    SvarSlett
  12. Takk for venneforespørsel på Ravelry! Jeg er ganske fersk der inne, så det er topp med folk som tar kontakt! :)
    Imponerende med 5 strikkeprosjekter og en master på en gang. Selv jeg har gitt meg selv midlertidig strikkeforbud for å jobbe med skole, sånn at jeg får gjort ting til innleveringene. Masteroppgaven din høres spennende ut, vil gjerne lese litt i den når den er ferdig.
    Ellers må du ha en fortsatt fin helg:)

    Hilsen Ingrid

    SvarSlett
  13. Oioi, så spennende! Jeg vil være med hos deg jeg vettu!

    SvarSlett
  14. Vil gjerne være med og tar 1. lodd, ha en fin dag!

    SvarSlett
  15. MammaBodil :)4/21/2010

    Jeg datt tilfeldigvis innom bloggen din i dag, og her blir jeg en gooood stund! Må bla meg gjennom innleggene dine, du er jo utrolig flink!! Dette blir en inspirasjonsblogg for meg! :) Tusen takk for det!!

    SvarSlett
  16. Det så ut som en veldig fin bok - det er altfor få fine herremønstre synes jeg.
    Hjertevesten ble utrolig søt forresten!

    SvarSlett
  17. Heisann
    Takk for hyggelig besøk i min blogg. Du hare en så fin blogg, at jeg tar med meg to lodd i trekningen. Kommer du innom meg igjen, kan du finne linken din hos meg. Vi sees!!

    SvarSlett
  18. Hvordan har det gått med prosjektene? Kom du i mål?

    SvarSlett