April= WIP Wrestling!

4/16/2010

Da har jeg en solid oppdatering på WIP Wrestlingen min, hele 4 av 5 prosjekter er ferdige! Det er jeg veldig fornøyd med. Her er noen andre ferdige prosjekter i tillegg da, men ifølge wrestlinga har jeg bare bryllupsboleroen igjen.




Diamond Rib Lace Shrug, strikket i Isager Spinni eller Tvinni. Den er litt for smal til meg, men jeg finner nok noen som passer den! Kjekt mønster å strikke, og lekkert resultat.




Sukkertøysokker til ei venninne, spesialtilpassede sådan! Strikket i vis2vas sitt strømpegarn, fine farger og deilig og mykt resultat. Mangler bare et silkebånd til den største sokken så den holder seg på plass.



 Alpakkasjal i Schachenmayr Nomotta Alpaka-Fashion, en miks av Shetland Triangle og Levinasjalet. Dette er til ei god venninne, digger både garn og mønster.




Tone M´s Skeive sokker var kjekke å strikke, men jeg lurer på om jeg ikke har forskjøvet mønsteret litt på høyre sokk. Fargen er forresten helt ute og sykler, dette er knæsj lilla Falk. Sokkene ble litt for store til meg, så da de var av pinnene forsvant de bort i kjærestens sofakrok. 




Enda et Shetland Triangle, uten spisskanten. Strikket i Plumet, det ble lett og lekkert.





Bitteliten hjertevest, denne passer nok en nyfødt (eller en prematurbaby). Strikket i Angora-Tweed fra Drops, og litt rester av Shetland Soft. Inspirert av Pickles´hjertesett Skulle bare lagt til en fire-fem hjerter i bredden så hadde det blitt litt bedre.

Men alt i alt-ikke verst! Nå skal jeg fortsette med Benjamins Voksebody, og så er det Nøstebarnteppe i Kauni for alle penga. 
Ellers har vi lånt to filmer,  Tomme Tønner og A Serious Man
som skal ses ikveld. God fredag til dere alle!


5 kommentarer:

  1. Så nydelige sjal du lager! bra jobb! - holder på med diverse ferdigstilling jeg også, men har ikke så mye å vise fram ennå...

    SvarSlett
  2. Så utrolig produktiv du har vært da!!!!
    Alt var fint, men jeg dåner litt over hjertevesten! Noe så fantastisk!!!! Nydelig er den!!!! Farger, mønster,- ALT!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har fått ferdigstilt! Den hjertevesken var bare helskjønn!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, så hyggelig med kommentar på bloggen min!
    Og takk for tips, fant både Margot og oppskriften hennes på Ravelry. :)
    Kanskje det blir en Fanagenser på meg også etterhvert. Ble skikkelig inspirert av din. Du er flink!

    SvarSlett
  5. Den boleroen var bare nydelig!

    SvarSlett