Norwegian Black Metal Amigurumi

4/25/2010

Denne fantastiske heklede lille fyren fant jeg på Knithacker, det er Karabouts som har lagd den. Jeg syns han likner Abbath fra Immortal. En sånn har jeg lyst å lage! Eller ti....Black metal er ikke favoritten, men jeg innrømmer at i mine yngre dager hørte jeg mye på denslags. Nå er jeg imidlertid litt rundere i kantene (på flere måter, haha) og liker bedre progmetall som for eksempel Opeth. En heklet versjon av Mikael Åkerfeldt (vokalisten) måtte jo være glimrende? Jeg kjenner iallefall en nabo som hadde blitt glad for en Opethdukke ;)

I did not make this guy, I just found him at Knithacker. I think he´s fantastic! 

1 kommentar:

  1. G E N I A L!

    kunne tenkt meg en 15-20 slike å gi bort i julegave til en del langhårede venner... ;) men så var det jo det med å hekle slikt selv. heck no!

    SvarSlett