Shoppingløfte!

4/07/2010



Inspirert av Ane, som har klart å holde sitt shoppingløfte i 8 måneder (jeg er dypt imponert!) har jeg bestemt meg for å prøve meg på det samme. Jeg har kopiert teksten fra hennes innlegg, med små endringer i datoer. Bildet er det hun som har lagd, det er lov å låne det dersom en ønsker å delta på shoppingløftet. Her kan du lese mer om det.



S H O P P I N G L Ø F T E T


Fra 1.mai 2010 til 1. mai 2011 skal jeg ikke kjøpe klær, sko eller tilbehør.
Reglene er som følger:

*Jeg kan ønske meg klær, sko og tilbehør i bursdags- og julegave.
 
*Jeg kan strikke og sy klær.
 
*Dersom jeg til en anledning er nødt til å ha noe spesifikt skal det kjøpes brukt eller lages.
 
*Undertøy og strømpebukser som er utslitt kan erstattes.

Vil du være med og avlegge ditt shoppingløfte kan du gjøre det hos Ane

3 kommentarer:

  1. Beundringsverdig!! Hadde det ikke vært for at jeg har vært flodhest og shoppefri lenge.... jeg må bare litt nå :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du har latt deg inspirere. Jeg ønsker deg masse lykke til med løftet ditt, og husk at det er ikke et nederlag å sprekke, da kan man begynne på nytt igjen!

    SvarSlett
  3. iiiik dette kunne jeg aldri vært med på! nå jobber jeg i skobutikk og i mai starter jeg i ny jobb hvor en av arbeidsoppgavene består i å selge klær. absolutt beundringsverdig og jeg burde gjort det samme..men jeg kommer ikke til å gjøre det selv om jeg ville spart masse penger på det ;) lenge siden jeg har vært her nå, håper alt står bra til og håper du får en fin fredag og god helg :))

    SvarSlett