Loddtrekning- WIP Wrestling i April er over!

5/01/2010

Først vil jeg bare si tusen takk til alle som har kommentert og kommet med heiarop og ros til innlegget mitt om WIP Wrestling og loddtrekningen. Jeg fikk totalt 17 kommentarer, der noen hadde linket til meg i bloggen sin. Disse fikk to lodd, og jeg har trukket en vinner gjennom Random Number Generator.



I dag er det 1.mai, og jeg har trukket vinneren:

Ingrid JR

Gratulerer! Send meg en PM på Ravelry med adressen din, så kommer bok og en liten overraskelse i posten.


God 1.mai til dere som leser. Jeg har levert masteroppgaven til veileder for en siste gjennomgang, og håper at hun ikke har altfor mange innvendinger så jeg kan bli ferdig. Jeg kunne godt tenke meg noen dager fri nå, men jobben kaller. Vi har en ny utstilling, finsk samtidsfoto, og jeg skal ha omvisning i morgen. Dermed må jeg bruke noen timer på jobb i dag og forberede meg. Men først skal jeg drikke kaffe og strikke litt!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med vel overstått wrestling!
    Gartulerer til vinneren av lotteriet. :-)

    SvarSlett