Shoppingløfte- oppdatering

6/03/2010


Nå er det gått litt over en måned siden jeg avga shoppingløftet mitt. Jeg skal forsøke å oppdatere hver måned for å se hvordan jeg klarer meg....Det har gått strålende så langt, jeg har ikke kjøpt et eneste nytt plagg eller noe nytt tilbehør. Til gjengjeld har jeg kjøpt meg en espressomaskin, som belønning for (snart) avsluttet masterstudium og ny jobb fra august. Det kan tenkes at jeg vil få problemer med å holde meg fra å handle noe i London i sommer, men jeg skal klare det!

På strikkefronten er det flere prosjekter på gang, men foreløpig ingen ferdige prosjekter å vise frem. Det mest spennende jeg holder på med er Still light tunic, designet av finske Veera Välimäki. Den strikker jeg i NZ Lammeuld fra Filcolana, på tynne pinner. Men den vokser likevel, jeg rekker noen pinner på vei til jobb hver morgen. 
Ei lita Fanakofte er også påbegynt, jeg er nesten kommet til stjernemønsteret på bolen. 


1 kommentar:

  1. Så flink du er som ikke har shoppa!

    Gleder meg til å se tunikaen når den blir ferdig!

    SvarSlett