St.Hanskompis på Uformelt.net

6/23/2010


På strikkeforumet Uformelt.net avholdes det med jevne mellomrom hemmelig venn, der man får tildelt en venn og skal sende pakke i posten. Denne gangen var temaet kos og St.Hans. Jeg har sendt avgårde min pakke, men så langt har mottaker ikke meldt seg. Håper den er kommet trygt i havn! 
Min pakke derimot, kom på mandag- og jeg måtte holde meg kraftig i skinnet for å ikke åpne den allerede da (meningen er at alle deltagerne skulle vente med å åpne pakken til i dag, St.Hansaften). I dag morges kunne jeg endelig flekke av gaffateipen og åpne den fine pakken som kommer fra Tittei. Det var ikke så hemmelig, ettersom avsendernavn stod på pakken.
Og for en pakke! Deilig Royal Alpakka fra Dale, en fin rød knapp, god te, teklype, kopp og matchende brett. En perfekt kombinasjon for meg. Et sånt lite brett har jeg hatt lyst på lenge, så det var nesten det beste med pakken. Teen er allerede i koppen og garnet straks på pinnene!

Ha en fin St.Hans

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar