God sommer!

7/14/2010

(fotografert av Guro Inderberg)

Endelig har jeg fått tak i et bilde av bruden med heklet bryllupsbolero! Jeg syns den ble strålende vakker, om jeg må få si det selv. Den ble brukt gjennom hele bryllupet, kjekt at den kom til nytte. Jeg har heklet den med utgangspunkt i en oppskrift fra Ravelry (se link til forrige innlegg om boleroen), og brukte omtrent 40 gram Sesia Plumet kjøpt hos Husfliden, i hvitt. 

Jeg har flere prosjekter på pinnene, Estelle er ferdig, men foreløpig har det vært for varmt til å bruke den (og til å fotografere den, ser det ut til). Mange ting er på gang, men det er sommer og sol så ting går seinere enn vanlig. Jeg kommer sterkere tilbake!

4 kommentarer:

  1. Lekker!
    Og et utrolig flott brudepar.
    Ha en riktig god sommer.

    SvarSlett
  2. Den var fin! Har bare hørt om strikka/hekla bryllupsboleroer, og sett for meg at det ble rart, men det var jo fantastisk vakkert!

    SvarSlett
  3. Anne Marit7/15/2010

    Den var jo kjempefin! god sommer:) Håper jeg ser deg i K-Town en gang i sommer!

    SvarSlett
  4. Det er en lett krise i fotografens liv, og fingerkryssing for at det bare er IE som oppfører seg dårlig og ikke gir ut et klart og fint bilde...
    Om bildet pixler seg i andre nettlesere også kan jeg sende deg et med mer passende oppløsning :-)

    Og ja, boleroen var knallfin :-) (og så vidt jeg fikk med meg var bruden riktig fornøyd også :))

    Guro

    SvarSlett