London!

7/17/2010


Tidligere i sommer var mamma og jeg i London for å feire at jeg er ferdig med studiene. Planen var å tråle byens kunstmuseer og å handle litt nye klær til høsten. Vi fikk både handlet og sett mye kunst! På Tate Modern fantes spor av strikking, spinning og vev i samtidskunsten....bildet over viser et ensomt, hjemmestrikket skjerf i en haug av klær som er en del av en installasjon på samme museum. Jeg lar bildene tale for seg selv.












Etter endt museumsturné sammen med en kollega og hennes mor, dro vi for å finne iKnit London. Lykken var stor da den lille butikken endelig dukket opp!





To fornøyde strikkejenter på vei til å ruinere seg hos iKnit London. Malabrigo Sock, Zauberball og litt Habu fikk bli med meg hjem i bagasjen.

3 kommentarer:

  1. Så herlig med London-tur!

    Dere ser veldig fornøyde ut, så jeg regner med at det ble med noen godsaker hjem ;)

    Gratulerer med vel gjennomført studier :)

    SvarSlett
  2. Så spennende bilder! er Iknit noe å lete opp i London? Skal dit i oktober på konsert, men kunne godt tenkt meg å fått med meg en del godbiter på vei hjem ;) thihi.. Har aldri vært der, så aner egentlig veldig lite om plassen. Gratulere med fullendt studie iallefall, og den boleroen var jo bare midt i blinken :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Takk! Renate, jeg ville sjekka både Loop og iKnit. Loop fikk vi dessverre ikke tid til, men det skal være en veldig fin butikk. Takk for fine ord om boleroen. God tur og kos deg i London!

    SvarSlett