Sakset fra Glamourbibliotekaren

7/20/2010

Mens jeg strikker iherdig på Mara , leser jeg blogger i Google Reader. 
En favoritt er Glamourbibliotekaren, som i dag har lagt ut en poll. Siden jeg ikke har noen ferdig strikkede prosjekter å vise dere, kopierer jeg den fra henne og oppfordrer alle som har lyst, til å svare på den. Selvangivelsen, kaller hun den.


  • Dagens leppestift/lipgloss: Korallfarget fra Marks & Spencer

  • Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Cocoa butter fra Body Shop

  • Dagens sko: Ballerinasko med strikk fra Kangaroos

  • Dagens smykker: Ingen!

  • Dagens bok (altså den du leser nå): Tordengudens sønn av Arto Paasilinna

  • Siste avis du leste: Dagens Stavanger Aftenblad

  • Siste cd du hørte på: Robyn´s Body Talk part 1

  • Siste film du så: Fargo

  • Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Innenlands reiste jeg til Sandnes, utenlands til London

  • Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Ravelry

  • Siste te/kaffe du drakk: Nespresso Lungo, Indriya from India

  • Siste setning du sa: Snakkes i morgen
  • List opp tre ting fra veska di: iPod, matboks og nøkler 
  •  
     
    Sånn! Værsågod neste. Sjalet nærmer seg slutten, jeg er begynt på den avsluttende borden, som skal måle 4 inches ferdig. Nå er den en knpp inch, men med intensiv strikking de neste dagene klarer jeg det kanskje før jeg drar på ferie?


    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar