Strikk i Ørska 2010!

9/08/2010


(bildet er lånt fra madeinnorway.no)

Da jeg fremdeles ikke har fått fotografert noen av de nylig ferdigstrikkede tingene mine, får dere et garnbilde så lenge. Det er hentet fra Rauma Ullvarefabrikk sine sider, via madeinnorway.no. Dit skal jeg nemlig i løpet av helgen- det arrangeres strikketreff, og her er bloggen fra fjorårets treff. 
Vi reiser noen stykker herfra, flyet går til Oslo i morgen tidlig og derfra tar vi tog til Åndalsnes. Portvin, garn og pinner er pakket- jeg er klar! En fyldig rapport med bilder fra treffet skal jeg forsøke å få til når jeg kommer tilbake.
På pinnene har jeg mye forskjellig. Still light-tunikaen skal ferdigstilles i løpet av treffet, det er 5 mil med glattstrikk igjen. I tillegg har jeg med meg litt babystrikk, og planlegger å pakke ned en viss, forsømt Mariusgenser, pluss litt annet som har blitt liggende lenge. Jeg skal bare ha håndbagasje, så plassen begrenser seg selv (men det har ikke stoppet meg før).

Satser på å komme sterkere tilbake både med blogging og fotografering (og generell ferdiggjøring av prosjekter), men høsten visst kom og tok meg.

1 kommentar:

  1. Kos deg på treff!
    Det blir sikkert kjempegøy!

    SvarSlett