Liten bloggepause

10/05/2010


Siden jeg fikk solgt så mye på høstmarkedet forrige søndag har jeg begynt å strikke til neste marked. Det blir julemarked 5.desember på Tou Scene i Stavanger, så derfor blir det nok litt lite blogging fremover. Jeg satser på produksjon av flere babyting, pluss noen fine og nyttige julegaver som forhåpentligvis vil friste på markedet. I tillegg er det en glimrende anledning til å få brukt opp en del av garnlageret som har vokst seg nokså stort etterhvert.

Jeg har en god del prosjekter på gang utenom, både til meg selv og andre, men ingenting av det frister å strikke for tiden. I skrivende stund er det luer som produseres, både til barn og voksne. 
Jeg kommer sterkere tilbake!

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du fikk solgt masse!
    Det er ikke lenge til jul, og hvertfall ikke til 5. desember.
    Lykke til med produksjonen :-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt at du hadde ei god oppleving med marknaden. Lykke til med førebuingane til den neste.

    SvarSlett