2010

12/27/2010

 I januar strikka jeg dette sjalet i Kauni til mamma, oppskrift etter eget hode


 I februar strikka jeg Sondrelue (Ravelrylenke) i Heilo (eller var det Falk?) og Smart


 I mars strikka jeg Linnea i Shetland Soft fra Malsen og mor


 I april strikka jeg luer til Margots kreftlueinnsamling


 I mai strikka jeg Kragejakke i Shetland Soft fra Malsen og mor


 I juni leverte jeg masteroppgaven min


 I juli strikka jeg Mara i Cascade 220


 I august strikka jeg sokker til lillebror i ukjent ullgarn fra Sandnesgarn


 I september strikka jeg ting til markedet på Tou scene


 I oktober strikka jeg Still light, genserversjon, i NZ Lammeuld fra 123knit


 I november strikka jeg ullbukser i Istra kamgarn fra Rauma


...og i desember strikka jeg Dove lue (Ravelrylink) i Eco-Alpaca fra Vikinggarn.

Godt nyttår!

6 kommentarer:

  1. Et godt strikkeår altså! Jeg elsker sånne kavalkader - gøy å se så mye fint på ei gang.

    Ønsker deg et godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  2. Fantastisk julekavalkade! Du lager jammen MYE på et år, og så mange fine farger da! Jeg har startet på kragejakke og ble litt inspirert av fargevalget ditt. Røde knapper var i allefall knæsj, så der hermer jeg nok litt...

    SvarSlett
  3. et fantastisk strikke år gleder meg til neste år:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du strikker! Er inne her og snoker rett som det er, og nå har jeg kjempelyst til å strikke en Sondre lue. Men jeg finner ikke mønsteret på ravelry? Finnes det der, eller må jeg ut på jakt etter Sandnesheftet "Fra topp til tå nr. 1"? Håper det er i orden at jeg spør deg :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye fint og stilig du har strikka i året som snart har gått. Jeg er imponert :D

    SvarSlett
  6. Wow, så mye flott du har strikket i 2010 og fine bilder også!

    Likte spesielt godt jakkene dine også masteroppgaven selvfølgelig. Godt jobba og et produktivt år! :)

    SvarSlett