DUFA 2011

12/29/2010

Jeg har meldt meg på DUFA 2011 (Den Uformelle FullføringsAlongen 2011) på Uformelt.net. Den går ut på, som navnet tilsier, å fullføre gamle (UFOer, = UFerdige Objekter), pågående (WIPer, = Work In Progress) og planlagte prosjekter.

 Lista er lang, jeg bekjenner mine synder:

1. Mariusgenser til meg selv i Safir fra Spar Kjøp(en arm + bol ferdig)
2. Shetland Triangle til to venninner
3. Space Invadergenser  i Sisu til favorittnabogutt
4. Kragejakke til meg selv i Abuelita Tjukk merino fra Pickles(ett erme ferdig)
5. Mini kjole i Drops Baby-Merino til baby som kommer i mars

Planlagte prosjekter:

6. Sparkebukse eller teppe til marsbabyen i Duo Merino
7. Flere babyting til småttiser som kommer i februar/mars (tre venninner får jenter)
8. Audrey in Unst  i Spire til meg selv

Bildet er lånt herfra

9. En tynn, Acne-aktig genser til meg selv (ser for meg alpakka eller kasjmir.
10. Strikkejakke til farmor som takk for bunaden jeg har fått arve

 Det ser ut til å bli en travel vår, rent strikkemessig! I skrivende stund er det Minien som strikkes på, i kremhvit babymerino fra Drops. Den blir lekker!

2 kommentarer:

  1. Klarar du denne lista er du god, og eg er imponert ;) Lykke til!
    Godt strikkeår!

    SvarSlett
  2. Eg kjenner at eg burde vera med på ein slik along. Men livet er meir enn berre burde! (så då får ufo-ane liggja i fred ei stund til. :-P)
    Kjempemykje fint du har laga gjennom året... masse god inspirasjon!
    God nytt år!

    SvarSlett