Juleforberedelser

12/06/2010


Nå som jeg er ferdig med bestillingsstrikkingen, har jeg startet på julegavene. Det blir naturlig nok lite å vise frem her inne, ettersom flere av mottakerne følger med på bloggen. Eplabutikken går jevnt og trutt, det er kjekt at det er noen der ute som liker og kan bruke det jeg strikker. Jeg satser på å fylle den opp med nye varer over nyttår en gang, men det er fortsatt mye fint igjen der inne, så om noen trenger en hjemmestrikket julegave kan det være verdt å ta en titt.



I går var årets julemarked på Tou Scene, med mange folk og litt salg for min del. Et hyggelig gjensyn med en medblogger ble det også, forhåpentligvis sees vi snart igjen. Neste marked er en gang på vårparten, så jeg satser på en liten salgsmessig revansj da. 
Nå skal jeg strikke videre på noe mykt, stort og lysgrått som jeg egentlig har mest lyst til å beholde selv, men som skal under treet!
Ha en fin kveld i kulda!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar