Masteroppgaven som pdf

12/10/2010

Nå har jeg endelig fått lastet opp masteroppgaven min til Scribd, så den er tilgjengelig for dere som ønsker å lese den. Det er en stor fil med mange bilder og mange vedlegg, så det kan lønne seg å titte gjennom den på forhånd hvis noen ønsker å skrive den ut. Tusen takk for interessen omkring oppgaven, det setter jeg veldig stor pris på. Her er direktelinken til masteroppgaven:



Her står det litt mer om oppgaven, og her er Ravelry, som er oppgavens overordnede tema.
Den 13.november i år rundet medlemstallet på Ravelry en million! Det er ganske fantastisk. 

Andre artikler om strikking på internett:

Ellers er det bare å google Arne og Carlos, så får man enda mer strikkeinformasjon =)

4 kommentarer:

  1. Så flott du legger ut lenke til oppgaven din. Gleder meg til å lese!

    SvarSlett
  2. Eg ser fram til å lese oppgåva di, tenkjer det passar som julelektyre.
    Ha ei god jul.

    SvarSlett
  3. Gleder meg!!
    Og grattis med endelig ferdig!

    SvarSlett
  4. Kjempeartig! Gratulerer med ferdig masteroppgave :D Om jeg ikke skal lese hele, så ska jeg hvertfall se gjennom den;)

    SvarSlett