Ny bok fra Pickles

12/18/2010


Da Pickles annonserte at de la ut sin første bok for forhåndsbestilling, var jeg snar om å sikre meg en. I dag kom den i posten, og jeg gleder meg til å lese gjennom den. Har bladd litt, og jeg vil strikke ALT! Alt, sier jeg. Jeg har klart garn til en Lavendeljakke i lysgrått til meg selv, så det blir nok første prosjekt ut. Boka er fin og oversiktlig, ren og tydelig layout er også et pluss. Den anbefales på det sterkeste, for dere som bor i Oslo kan den hentes direkte fra lageret, så en slipper å tenke på julepost (fristen for å sende pakker som kommer frem før jul var torsdag 16.12, meg bekjent). 

Her er det isende kaldt ute, Bergansjakka mi er endelig kommet, og det i grevens tid! Den er feminin og fin uten å bli klumpete, med varme dun inni. Perfekt når en tar snarveien fra jobb over Mosvannet hvor det blåser istapper. Ellers har jeg byttet julegaver med husverten, det er en veldig hyggelig tradisjon, nesten som å ha en ekstrafamilie i andre etasje. Pepperkaker og julegrøt er fortært, og min ikke-så-julete-sushimiddag. Nu skal her drikkes (te) og strikkes angorahals!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar