Godt nytt år!

1/01/2011


Da var 2010 over og et nytt år kan begynne. Nyttårsaften feiret jeg sammen med nye og gamle venner, jeg tør påstå at det var den beste nyttårsfeiringen jeg har vært med på. Vi var seks stykker som koste oss storveis med god mat, god drikke og nyttårsraketter i stiv kuling, eller veldig frisk bris, som optimistene kaller det. Ønsker alle dere som leser bloggen et riktig godt nytt år, måtte 2011 bli et fantastisk år! Tusen takk for at dere leser med her inne =)
Nu; tilbake til kaffekopp, strikketøy og noen nye produkter i Eplabutikken.

4 kommentarer:

  1. Kult bilde!!
    Godt nytt år - gleder meg til alle innlegg, og forhåpentligvis en Danmarkstur i 2011!

    SvarSlett
  2. Stilig bilde! godt nyttår!

    SvarSlett
  3. Godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  4. Anne Marit1/02/2011

    Godt nyttår, snuppa! Hørtes ut som du hadde en strålende feiring:) Gleder meg til å følge deg i bloggen din i 2011 også!

    SvarSlett