Nyttårsløfter

1/03/2011

Jeg er ikke så glad i nyttårsløfter, men her kommer et jeg kan klare å holde: Inspirert av Olava skal jeg lage en liste over strikkeprosjektene mine hver måned, og forsøke å følge listen. Om jeg når målene mine er noe helt annet....så her er første liste:

JANUAR
  • Strikke ferdig voksejakken til Marsbabyen
  • Strikke ferdig raglangenseren min
  • Strikke ferdig det andre ermet på Mariusgenseren
Det burde være mer enn nok for denne måneden. Hvis jeg klarer alle målene, kan jeg lage en slags premiering for meg selv i slutten av januar, ser jeg for meg. I skrivende stund er voksejakka halvferdig, raglangenseren er på vei over de første, tunge rundene med felling, og Mariusermet er omtrent 10 cm langt.
Ha en god strikkevinter (helst ville jeg sagt vår...)


4 kommentarer:

  1. Ja, disse nyttårsløftene...
    Da har man i allefall et mål :-)

    SvarSlett
  2. Dette var da lurt! Lykke til, mulig jeg slår følge på denne ( men med andre strikketøy- og ihvertfall ikke noen babyer...)

    SvarSlett
  3. Dette virket som et fornuftig og overkommelig nyttårsløfte!

    SvarSlett
  4. Det inntrykket jeg har av deg er at dette knapt er weekendstrikk... Derfor er vel problemet helst å holde seg til listen og ikke kaste seg over andre utfordringer?
    ;)

    SvarSlett