Shoppingløfte OG garnløfte?

1/31/2011


Klarer jeg det tro? Å ikke kjøpe garn fra 1.februar til 1.september 2011? Det må prøves! Jeg har nok garn i hyllene, masse fint garn, til å strikke mange plagg, og siden jeg likevel har kjøpestopp på andre fronter så kan jeg vel forsøke meg med dette også? Noen unntak må det likevel være lov til å gjøre, for eksempel til den planlagte Mariusgenseren til nabogutten, der må jeg ha noe garn. Strikketreffet i Bergen må også få være et unntak. Men ut over de to tingene, er det stopp. Ønsk meg lykke til!

5 kommentarer:

  1. dette klarer du! :) Jeg hadde en liten sprekk og *noen* nøster babyull ble med i handlekurven. Men føler meg liksom ekstra forpliktet til å bruke de :)

    SvarSlett
  2. been there-done that- NOT!
    Jeg forsøkte i fjord, men sprakk under salget i Februar, uff. Men jeg er blitt mye flinkere til å tenke over kjøpene mine.
    jeg har også en liten garnstopp, siden jeg har lageret fullt, men har heller ikke kjøpestopp på garn, men kan kjøpe kun til det nødvendigste.
    Lykke til. Ikke vær altfor streng med deg selv, da!

    SvarSlett
  3. Lykke til!
    Når eg ser på garnlageret mitt kunne eg sikkert unngått garnkjøp dei neste 184 åra, men det er jo halve moroa å kjøpe nytt garn...

    SvarSlett
  4. Jeg hører deg!
    Jeg skal kjøpe med meg litt garn når jeg er i Begen, bortsett fra det er det mer enn nok garn i hyller og skuffer.
    Jeg må tenke litt på den mer generelle shoppingen, det sitter lengre inne, men det frister å bare si: Bruk det jeg har...

    SvarSlett
  5. Så flink du er!
    Selv om jeg aldri ville klart dette, heier jeg ivrig.
    Gleder meg til å følge med på hvordan det går.

    SvarSlett