Søndagssysler langt ute i skogen

1/16/2011

 Forrige søndag var jeg på tur langt ute i skogen på Sølvberget galleri, opprinnelig kommer skogen fra Brandts i Odense. Her var det lamper i trærne....


 .....skumle vinkekatter....


 ...et kjempestort rede som man kunne klatre opp i...lurer på hvem som bor her...


 ...tekoppfontene, med fugleburlamper over som lyste i skumringen.....


 ...nipsfugler i fuglekasser....


 ...og min personlige favoritt, den enorme kaninen....søt i dagslys, skummel i skumring....


 ....neongarnnøsteegg i trærne (dette er tross alt en strikkeblogg)....


 ...tekoppfontene i skumring, med store kaninegg i bakgrunnen....


 ...nå begynner det å mørkne....


...her er det nesten natt!
Utstillingen anbefales på det varmeste for store og små barn, den står til 10.april og det er gratis inngang. Man får utdelt lommelykt når man går inn, og på 20 minutter har man vært gjennom et helt døgn i eventyrskogen, med fine lyder, lyseffekter og finurlige detaljer. 
God søndag!

8 kommentarer:

  1. Artig skog - den utstillingen skulle jeg gjerne ha vært på. Kanskje den kommer til Bergen en gang også?

    SvarSlett
  2. Du, vi skulle faktisk på den utstillingen sist helg vi, men så fant vi den ikke. Nå skal det sies at vi snublet inn på barnemuseet i stedet, som vi heller ikke visste om, og da gikk den dagen.
    Moro!

    SvarSlett
  3. Der skulle jeg gjerne vært på! Så utrolig artig!!Tusen takk for titten!!!!

    SvarSlett
  4. Åh, der skulle jeg vært!Ser ut som en kanonartig utstilling!

    SvarSlett
  5. Denne har jeg vært på, helt fantastisk!! Hørte du på fuglekassene?

    SvarSlett
  6. Ser ut til å vere ein interessant skog å gå tur i! :)

    Ha ei god veke!

    SvarSlett
  7. Lise, jeg vet ikke om den kommer til Bergen, men det står sikkert på Sølvbergets nettsider. Cruzidull, galleriet er i 2.etasje på Sølvberget, vis-a-vis biblioteket. Pringeling, jeg hørte på fuglekassene ja =) har du sett den her i Stavanger?

    SvarSlett
  8. Takk for at du deler det som må ha vært en flott utstilling!

    SvarSlett