Statistikk for 2010

1/02/2011


Jeg er ikke så opptatt av statistikk, men det er gøy å se hvor mange besøk jeg har hatt i år. Bloggen hadde en liten pause, og ble åpnet igjen i mai. Etter bloggpausen krøkket det seg litt med RSS-feeden min som var registrert på Bloglines, jeg har forsøkt å endre det uten hell. Det ser likevel ut som at mange av leserne har fulgt med videre, for siden jeg åpnet bloggen igjen har det vært 15739 besøk, det er et ganske overveldende tall for meg, selv om jeg vet at det ikke er så mange sett i forhold til andre blogger. Nå har jeg satt inn ny teller, som registrerer besøk fra og med i dag. Et av nyttårsforsettene mine er å blogge strikkerelaterte ting litt oftere. Det blir spennende å se hvordan 2011 blir på bloggfronten!

2 kommentarer:

  1. Hei og godt nytt år! Gratulerer med statistikken din for 2010! Jeg er en ivrig leser av bloggen din og synes du strikker veldig mye fint, som er til inspirasjon for meg. Jeg synes at de rosa vottene du strikket i desember er kjempefine!!! Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  2. Heisann, og godt nytt år!
    jeg sier som Sillan, de rosa vottene var kjempefine! Men har det kommet i rosa nå? jeg skulle egentlig ha visst det, siden vi selger PUNO i butikken, og det er faktisk noe jeg selger ganske bra. Dette må undersøkes......

    SvarSlett