Marslisten

3/01/2011

 
Siden det er 1.mars i dag, er det på tide med en ny liste. Som forrige måned har jeg selvfølgelig ikke klart å gjennomføre målet mitt, så jeg ser at jeg kanskje må moderere meg noget. Det som er ferdig, er ermet på Mariusgenseren som dere ser av bildet- ikke bare ermet faktisk, men hele driden! Vel. Den venter på de siste pinnene på halsen (dere vet hvor lang tid de aller siste pinnene tar....), et bad i Milo og litt damping. Men så er den ferdig, og jeg har nesten brukt et år på den. Hybridmønster ble det, mer om det når jeg har bilder å vise frem. Februarlista så slik ut, og gjør det fremdeles:

Februar
  • Strikke ferdig ermet på Mariusgenseren
  • Strikke to Shetland Triangle- forsinkede bursdagsgaver
  • Strikke ferdig ullbukse
Jeg er ikke ferdig med ullbuksa, heller har jeg ikke starta på de to sjalene. Så det får bli målene for denne måneden:
Marslista
  • Strikke ferdig ullbukse
  • Strikke to sjal
I tillegg til lista har jeg februarsokkene som ligger og venter, og marssokkene skal begynnes på. Til pinnene!


2 kommentarer:

  1. Spennende med Marius, men kanskje mistet litt lysten nå..skulle jo helst ha hatt marius genser til hele familien om noen uker.. ;)

    SvarSlett
  2. Det er godt å sjå at det ikkje berre er eg som ikkje klarer å bli ferdig med ting så fort :)
    God helg.

    SvarSlett