Shoppingløfteoppdatering

3/05/2011

Fra 1.februar-1.september 2011 skal jeg ikke kjøpe nye klær, sko, tilbehør ELLER garn. Det er løftet jeg ga meg selv tidligere i år. Hvordan har det gått så langt? Klær, sko og tilbehør har jeg holdt meg unna, men litt garn er kjøpt inn. Kun et skarve nøste, til gjengsjal. Vi er noen stykker som reiser herfra til Bergen i april på strikketreff, og da må man såklart ha like sjal! Jeg har handla inn garn til hele hurven, så nå skal her strikkes. Det er eneste unntaket, ellers har jeg holdt meg i skinnet.

Her er forresten et bilde i farta av Mariusgenseren, bedre bilder kommer seinere!


God lørdag til dere, her skal en halsbetennelse pleies før teater og tapasmiddag ute venter. Deilig!

5 kommentarer:

  1. Mariusen er bare en flott genser! Jeg har aldri strikket mønsteret før, men akkurat nå strikker jeg lue til en kollegas baby. Veldig morsomt mønster å strikke, kjenner jeg får lys til å strikke til meg selv også.
    Din variant ble superlekker.

    SvarSlett
  2. Kul genser!
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig genser!

    SvarSlett
  4. Dritkul!! Du kledde den såååå bra!

    SvarSlett
  5. Oi, ikke kjøpe garn engang!? Så sterk er jeg nok ikke i viljen...

    Kjempeflott Marius-genser! :)

    SvarSlett