Stash

4/07/2011

I det siste har jeg forsøkt å begrense garninnkjøpet, mest fordi jeg har lyst til å bruke opp det jeg allerede har, og for at jeg ikke skal ende opp med et lager som MissKnitty her. Det har gått ganske bra, jeg har kjøpt inn litt til småprosjekter, og det meste er brukt opp, og nå er lageret (stashet) krympet ned til fire IKEA-kurver som ikke en gang er helt fulle. Lurer på om jeg kan klare å bruke det HELT opp, og i tilfelle, hvor lang tid det vil ta før jeg har strikket meg tom? Ikke at jeg har tenkt å gjennomføre det i praksis, jeg begynner å skjønne at sånne løfter til meg selv ikke akkurat er noe jeg holder. Men tanken er morsom, hva skjer hvis jeg går tom for garn? Kommer jeg til å fly panisk rundt i garnbutikkene, eller være fornøyd med å ha frigitt litt plass i hylla?

3 kommentarer:

  1. En grusom, utenkelig tanke! Gå tom for garn!????
    Det er noe betryggende ved å ha et lager; det er alltid noe man kan starte på, en liten gave å mekke :-)
    Nei, du går nok aldri tom for garn.

    SvarSlett
  2. Anonym4/07/2011

    Etter å ha tatt en titt på MissKnitty sitt enorme garnlager fikk jeg plutselig ikke lenger fult så dårlig samvittighet for alt garnet jeg har liggende:) Tror faktisk jeg fint kan kjøpe litt mer garn. Ble litt redd for å gå tom jeg og
    -Turid

    SvarSlett
  3. Skulle du, mot formodning, gå tom for garn ( det er jo K R I S E! ) må du berre seie frå... eg har garn for fleire prosjekt enn eg kjem til å strikke om eg blir 572 år.

    SvarSlett