På pinnene

6/27/2011

I mangel av ferdige prosjekter å vise frem, får dere herved et par dårlige iPhonebilder på sida av noe av det som er på pinnene for tiden:

 Mønster: Emilien (Ravelrylink)
Garn: Peer Gynt, naturhvit og koksgrå
Pinner: 3.5 og 4.0 mm
Størrelse: XL/XXL
Jeg strikker jakken på mindre pinner enn mønsteret tilsier, derfor går jeg for en blanding av de to største størrelsene. Jakken er til kjæresten, og den blir fin! Den skal ha glidelås, og det blir en utfordring.




Nok en ribbestrikka ullbukse fra Strikk til nøstebarn, dette er den minste størrelsen (til baby) og den er ikke tiltenkt noen spesielle, men det dukker alltids opp en mottaker. Garnet er Blackhill Højlandsuld fra Garnudsalg.dk, ispedd et par små Kauni EQ-rester, på pinne 3 og 3.5 mm.
Ellers strikker jeg på en liten Marius, en kjøkkenklut og en alpakkagenser til meg selv. Siden sist har jeg blitt ferdig med to prosjekter som mangler fotografering.
Ha en god sommer!

2 kommentarer:

  1. Anonym7/01/2011

    Så flotte prosjekter du holder på med, kjekt å se hva folk holder på med.
    Syns vi blir altfor opptatt av å presantere ferdige, perfekte prosjekter, og har derfor startet opp en fotolek, som går ut på å vise hva vi holder på med. Hyggelig om du blir med en gang eller flere ;)

    God og kreativ sommer, ønskes deg!

    SvarSlett
  2. Upps, nå gikk det vel fort, men det er jeg som skrev forrig kommentar...

    SvarSlett