Min ABC

9/23/2011

Noe må man jo gjøre når man sitter her og snufser under pleddet....denne har jeg rappet inne hos Stitches of Violet. 
Om du vil kan du gjerne rappe den du og =) jeg gidder ikke oversette, men svarer på norsk.

The ABC of me

A: Age: 29
B. Bedsize: 180
C: Chore that you hate: Vaske opp og tømme søppel
D: Dogs: Ingen
E: Essential to start your day: Kaffe og frokost
F: Favorite color: Mange ulike, akkurat nå er det rosatoner
G: Gold or Silver: Gull
H: Height: 1,71 m
I: Instruments you play: Piano, men slutta å øve for 10 år siden.
J: Job title: Formidlingskonsulent
K: Kids: Ikke ennå, men vil gjerne ha
L: Live: Som om hver dag var den siste ;)
M: Mom's Name: Connie
N: Nicknames: Frøken Snupp (derav bloggnavn), Pianøtt
O: Overnight hospital stays: Kun da jeg ble født
P: Pet Peeves: Hm. FrPs uttalelser generelt?
Q: Quote from a Movie: "Zed´s dead, baby. Zed´s dead."
R: Right or left handed: Høyrehendt
S: Siblings: En lillebror, Christian
T: Take-Out food: Thaimat eller sushi
U: Underwear: Jeg sier som Stitches of Violet; cotton for comfy, lace for pretty
V: Veggies you hate: Paprika og asparges på boks
W: What makes you run late: Vekkerklokka og strikketøy jeg ikke klarer å legge fra meg
x: Xrays: Kun i tennene
Y: Yummy food: Sjømat, thaimat, alt med rotgrønnsaker, sushi
Z: Zoo Animals: Helst ingen, men sjøløver er fryktelig søte!

Det er fredag, og helgen min skal brukes til å bli ordentlig frisk, og strikke videre på det finfine teppet jeg har begynt på. God helg til alle sammen!

1 kommentar:

  1. Jeg kopierte denne jeg. Fortstod ikke alt, men svarte så godt jeg kunne ;)

    SvarSlett