Stille på bloggen..

9/01/2011

Hvis dere syns det har vært litt stille på bloggen i det siste, er det bare fordi jeg har forberedt dagen i dag. Vi overtar den nye leiligheten, og har pakket og pakket og endelig skal vi inn i noe eget og opp av kjellermørket. Jeg får strikka litt, men fotografering og sånn blir nedprioritert frem til vi kommer litt i orden. På pinnene har jeg fremdeles Atelierjakke til meg selv og Emilienjakke (begge Ravelrylenker) til kjæresten, pluss at strømpeproduksjonen for vinteren er i gang. Jeg har oppdaget Sterk fra Du Store Alpakka, herlig garn og passelig pinnetykkelse for en som ikke liker å strikke to like ting....

Om et par timer overtar vi, og så er det bare å sette i gang med pappeskene...


2 kommentarer:

  1. Jeg er "hyggelig misunnelig" om det går ann ;-) og sier igjen; bare ring om kasser trengs å bæres, vin behøver å drikkes opp, eller verket behøver å beskues :-)

    SvarSlett
  2. Lykke til med ny leiligheit.

    SvarSlett