FO: GAP-tastic hals

10/21/2011

GAP-tastic cowl snublet jeg over på Ravelry her en dag, og to nøster Malabrigo Worsted i fargen Blue Graphite har blitt til en favoritt. På pinne 12 mm og med 110 masker ble den perfekt (mønsteret sa pinne 9 og 131 masker, men den pinnen hadde jeg ikke).

 Her er halsen tatt i bruk, på flyplassen på vei til en helgetur i Trondheim.



Enkel og grei oppskrift, perlestrikk til garnet tar slutt. Meget fornøyd med resultatet, en kan bruke hvilket som helst tykt garn til dette prosjektet.


7 kommentarer:

  1. Kjempeflott hals! Perlestrikk er så effektfullt og fint til sånne plagg. :)

    SvarSlett
  2. Den så utrolig god ut! Trenger raske prosjekter som blir ferdige før kulda setter seg.

    SvarSlett
  3. Kjempefin hals og fin kusine:)Jeg prøvde meg på en jeg også, men den ble altfor lang og smal, så får rekke den opp å prøve igjen med færre masker ;)

    SvarSlett
  4. Anne Marit10/24/2011

    Anonym over er meg, Anne Marit;)

    SvarSlett
  5. Denne var kjempefin! Elsker halser, de er så anvendelige og gode og varme::)

    SvarSlett
  6. Den halsen der så utrolig god og varm ut! I like!

    SvarSlett